Ah okej!

Hejsan!
Man kan lyssna på kycklingägg för att se om dom kläcks snart. Jag lyssnade för ungefär en timme sedan och vid tredje ägget så pep dt. Drf kmr upptadering idag vara ngt mittimellan bra oh dålig, den kmr väl ofta men ungefär bara om kycklingarna. En gång i timman tänker ajg vakna i natt för att se hur dt går, kan ta ngn dålig bild med mobilen osså så ni får se. Ungefär varranan timme kke jag bloggar om det osså.
Men nu under dagen så kmr jag nog bara blogga om hur tråkigt jag har och hur mkt jag längtar, kke passar på att göra ett videoinlägg?
Jaja, puss hej då <3

Kommentarer
Postat av: Novembersara

SV: Jo visst kan jag göra det, men nu har det börjat växa ut så jag ska snart klippa/raka om, då kan jag göra det :)

2010-05-02 @ 17:40:17
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0