When it starts...


När min stationära dator vill fungera igen ska jag nog börja använda den i think.
Älskar att skärmen är dubbelt så stor lixxom ^^
Pappas dator har jue två skärmar den, dt vill jag osså ha typ.
Assu jag tror jag ska börja fixxa lite smågrejjer här på bloggen sen, och lägga in bilderna jag tog på kycklingarna igår. filmade gjorde jag osså.
Men vet ni, jag har jue en film på youtube om dom. Den kan ni få se...


Det var när vi bara hade en, men endå. Ska fixxa med dom andra filmerna och klippa ihop dom typ. Sen.

 Erkänn att han är jävligt söt. Men jag stör mej på att musiken tar slut så plötsligt men men.. Då var han jue lixxom aggresiv också. Men dt var jue för att han varit ensam så länge. Men nu bits han typ inte. Han får panik och springer runt om man försöker ta tag i han bara men annars är han hur snäll som helst ;)
Fast linn är fortfarande lite rädd för honom. Hahahaha :)
Hej då <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0